Vad vill ni se i bloggen?

| Postat i: Zebrah.
1
God förmiddag världen.
Vaknade någonstans runt nio tiden, rätt segt. Robin var skit trött så han låg och snooza i cirka en timma så där låg jag, klar vaken och ville äta frukost, haha.

Jag ska väll fixa lite här hemma en sväng, sen fixa mig själv sen är det ett litet fotojobb jag ska göra. Bebis fotografering, kul!!
Lite kul att ta upp fotograferingen lite mer nu, känns ju lite som att vi går mot lite ljusare tider iallafall. Trots att det kommit snö under natten (fy fan) så känns det ändå som att våren är liiite på väg iallafall.

Nog om det, nr jag ändå var inne på fotografering. Är det något ni läsare önskar att jag la upp mer bilder på?
Jag har dålig fantasi nu när det komemr till foto, så ge mig gärna lite tips av vad ni vill se i bloggen.
puss 

Bild 1: Rocky
Bild 2: Nyvaken Linus. (usch)
 
Hittills till Vad vill ni se i bloggen?


Robin Strandberg

Jag tycker inte du behöver ändra på någonting! :) Lite mer uppdatering bara? Älskar dina bilder!

Svar: Åh Tack :D
Linus Zebrah


URL: http://blogg.improveme.se/robinstrandberg



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: