Drömmen

| Postat i: Zebrah.
0
Hallå! Lite många timmar sedan förra inlägget men har haft fullt upp! Började jobba vid sju i morse och nu kom jag hem. Har varit en sjukt lärorik dag måste jag säga. Jag som inte är precis jätte van med butiksarbete kände själv att det var en givande dag och jag lärde mig en hel del!
Lite få kunder och lite för lite sälj, vilket är synd för det är det jag tycker är kul och jag vet att jag är bra på just att sälja, så det var lite tråkigt. Men annars har dagen faktiskt gått riktigt fort och när tiden går fort så har man kul, inte sant?

Drömmen är ju art få jobba i butik på heltid, typ. Vore skit kul så jag vet att jag kommer söka så mycket sådana jobb som möjligt framöver. Iallafall extra då jag inte riktigt kan ge upp restaurangyrket riktigt ännu, hehe!
Nu ska jag gå ner till stan en sväng med Robin, sen natti natti. Jobb i morgon klockan sju!
Hörs i morgon!


Hittills till Drömmen





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: