kvällspyssel

| Postat i: Zebrah.
0
Jobbat och stått i idag. Varit hemma i ljungsbro en sväng och ute i vikingstad. 
Ramlade in genom dörren för bara någon timma sedan. Är ganska trött måste jag erkänna, men det är skönt när jag vet att jag kan sova ut lite i morgon.


Vi handlar ganska mycket ifrån burnneby musteri, alltså saft och sånt, och häromdagen när jag diskade så diskade jag bort ettiketterna på flaskorna. tänkte att de kunde vara fina att bara ha.
men, kreativ som jag är, så målade jag lite smått på dem med en koppar lack färg. blev inte så tokigt. Lite små fint faktiskt.
Som vas, som ljusstakar eller bara precis som dem är.
Vad tycks?

 

Hobby färgen finns att köpa HÄR.
Hittills till kvällspyssel





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: